Sommaren är till för att titta på film och vi ger dig chansen att se ännu mer film. 20th Century Fox har gett oss möjligheten att tävla ut tre exemplar av Maze Runner: The Death Cure på Blu-ray.
Återigen kommer tävlingen innan recensionen, men den dyker snart upp. Under tiden får du gärna delta i tävlingen om den tredje filmen i Maze Runner-serien.
Observera att det är kortare tid på den här tävlingen än vanligt!
Allt du behöver göra för att ha en chans att vara en av tre lyckliga vinnare av Maze Runner: The Death Cure är följande:
- Gilla och dela det här inlägget på valfri social media.
Tagga delningen med @spelochfilm (facebook/twitter) eller #spelochfilm (instagram) beroende på vilket socialt media du valt. - Om du inte redan är med på vår e-postlista, skriv upp dig i formuläret nedan. Deltagande följer vår integritetspolicy och syftet med att vara med på listan är:
1) Få information om tävlingen och om du väljer att stanna kvar:
2) Få de senaste inläggen en gång i veckan.
Det är förstås gratis att vara med och du kan när som helst säga upp din prenumeration – men för att delta i tävlingen måste du vara med under tävlingstiden:
- Svara på följande fråga:
Om du bara fick ta med dig en enda sak in i en labyrint – och det inte fick vara ett rep eller garnnystan – vad skulle det då vara?
Skicka in svaret till tavla@spelochfilm.se senast söndagen den 10:e juni 2018, 23.59 och skriv MAZE RUNNER i ämnesraden. Glöm inte att bifoga din adress och telefonnummer för att budet ska kunna nå dig vid behov!
Av alla som svarar på frågorna kommer tre rätta svar slumpas fram och tre vinnare får varsitt exemplar av Maze Runner: The Death Cure på blu-ray hemskickat i brevlådan.
Tävlingen pågår till och med klockan 23.59, 2018-06-10. Tävlande under 18 år måste ha målsmans tillstånd. Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna. De bästa bidragen slumpas fram av Spel och Film och beslutet kan inte överklagas. Vinnarnas namn kan komma att publiceras på spelochfilm.se, samt tillhörande kanaler såsom Facebook och Twitter. Vi reserverar oss för fel i texten.